28 de octubre de 2010

Aficions lúdiques 1

Aficions lúdiques 1
Quan era un infant ja tenia diversos hobbies , per exemple: el futbol, la lectura, la música i jugar a determinats jocs de taula. Aquestes aficions han anat evolucionant amb el temps i algunes han continuat i d´altres no. Actualment tinc altres coses que m´interessen i són noves.
Quan anava a l´escola tenia altres preferències semblants als meus amics i companys. Quan tenia uns 10 anys em vaig apuntar a un centre excursionista, també anava a una coral a cantar i vaig aprendre a tocar la flauta dolça.
Actualment tinc altres coses que em motiven i formen part del meu oci: la música, el turisme, anar a veure exposicions, el cinema, les oportunitats en coses vàries, el shopping, passejar per la muntanya o la ciutat, també m´agraden els minerals, les monedes, tinc els euros de tots els països europeus, darrerament van sortir els de Xipre, Eslovàquia i Malta.
Ara el meu espai lúdic i oci depèn una mica del club social i del servei de rehabilitació de Tres Turons. Però malgrat tot, també tinc la sort de tenir dos germans i una germana, que de tant en tant venen a casa nostra, amb els pares. A més tinc tres nebodes que són ja unes donetes i comencen a demostrar que ja no són unes nenes.
Tanmateix això no ho és tot, el meu oci està ocupat en altres coses: jugar a ping-pong a casa dels pares amb qui pugui ser, etc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Cine Bosque 27-3-2024

 Esta tarde tenemos la salida mensual para ir al Cine Bosque a ver una película. Estas son las películas que podéis ver hoy en primera sesió...