27 de mayo de 2013

FESTIVAL D'EUROVISIÓ 2013

Eurovision Song Contest 2013 logo.png

Dinamarca gana Eurovisión 2013

Eurovisión 2013: El mal perder de Raquel del Rosario

Demà dilluns 27 de maig a les 11 del matí, al programa de ràdio de Boca Ràdio "Matí Positiu", la secció de Música  
estarà dedicada al festival d'Eurovisió que es va celebrar a Malmö (Suècia) el passat dissabte 18 de maig. Dinamarca va ser la guanyadora d'enguany, representada per la jove cantant Emmelie de Forest amb la cançó "Only Teardrops", mentres que Espanya, representats per El Sueño de Morfeo i el tema "Contigo hasta el final", va patir de nou una gran decepció general en quedar penúltima a la clasificació final. Comentarem com va anar la gala, els artistes que hi van participar i la posterior votació. També sentirem algunes cançons d'edicions anteriors al festival i entrevistarem a un particular seguidor eurovisiu de tota la vida. No us ho perdeu. Com sempre, us deixarem amb uns vídeos.

Emmelie de Forest: "Only Teardrops"

El Sueño de Morfeo: "Contigo hasta el final"

1 comentario:

  1. Pues a la canción ganadora la han acusado en varios medios de plagio de una holandesa, desde luego las notas de comienzo de ambas son igualitas (el resto de las canciones, no). La española no me ha decepcionado, por el sencillo hecho que de lo que nada espero difícilmente puede decepcionarme, estaba en todas las apuestas como última o penúltima, yo diría que merecidamente.

    ResponderEliminar

Cine Bosque 27-3-2024

 Esta tarde tenemos la salida mensual para ir al Cine Bosque a ver una película. Estas son las películas que podéis ver hoy en primera sesió...