11 de noviembre de 2010

El dibuix del club social

El dibuix artístic m´agrada molt, però prefereixo més pintar que dedicar-me a veure quadres de grans pintors.
Abans els dibuixos que jo feia eren inferiors als que jo faig actualment.
El taller de pintura és el meu favorit, puix que em motiva i també em relaxa. Aquesta activitat em motiva i m´augmenta l'autoestima perquè veig que des de que vaig començar amb en Max he fet una millora important.
També és lògic que m' agrada pintar perquè puc riure i parlar amb els companys.
Tanmateix hi ha un inconvenient: nomès hi ha taller de pintura un dia a la setmana(una hora i mitja), i això és insuficient.
Els professionals de la salut mental diuen que pintar és terapeùtic. Quan dibuixes et concentres en el que fas i així no et menges el cap. A més el que fem serveix per fer-nos conèixer i relacionar-nos amb gent d´altres entitats.
De fet és normal que es facin coses, per exemple: murals, tota mena de dibuixets(nadales, pintures per a dates senyalades com el Carnestoltes).

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Sortida Monistrol

 El Sábado fuimos a Monistrol de Monserrat y estuvimos desayunando y comiendo.  Pasamos un buen día.Estuvimos en la zona del rio  y por el c...