18 de marzo de 2010

Les vacances de setmana santa

Les vacances de setmana santa


Les vacances de setmana santa són les primeres de l'any. Hi ha molta gent que les aprofita per anar-se'n de casa i així trencar la rutina de tot l'any, malgrat que amb la crisi hi haurà gent que només faran alguna escapada o es quedaran a casa i aniran al cinema,al teatre o simplement agafaran el metro o el bus per anar a passejar pel centre de la seva ciutat.

Però també hi ha altres alternatives per passar-ho bé, per exemple pots sortir amb els amics, estar amb la família i dedicar-te a escoltar música, llegir, escriure i donar voltes amb la targeta rosa pels variadíssims barris de Barcelona, tan pots anar a la Barceloneta com anar a la zona alta (el Tibidabo), etc.

La meva germana està casada i té dues nenes, la gran té 15 anys i la petita 13.

Afortunadament ma germana i el meu cunyat, els dos treballen i aprofiten quan hi ha dies festius per sortir, aquests dies aniran a un apartament a Sant Carles de la Ràpita a descansar i gaudir d'aquell lloc mariner per prendre el sol, jugar amb la sorra a la platja i gaudir de la gastronomía del delta de l'Ebre : les paelles , la fideuà, etc.

També tinc altres alternatives perquè els meus germans viuen fora de Barcelona, el meu germà gran viu a Caldes de Malavella (el poble del Vichy) i el meu germà mitjà viu a Cubelles, està casat i té una filla que es diu Gemma Busquets Rodríguez.

Les vacances són saludables, necessàries i convenen a la majòria de la gent per dedicar-se a descansar i gaudir del lloc on vagis, sigui platja o muntanya.

El meu pare li agrada que anem de vacances perquè així desconectem i ma mare no ha de cuinar i el meu pare i jo ens dediquem al “dolce far niente”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Sortida Monistrol

 El Sábado fuimos a Monistrol de Monserrat y estuvimos desayunando y comiendo.  Pasamos un buen día.Estuvimos en la zona del rio  y por el c...